نفرات برتر پیکار‌های اسکیت فری استایل شاخه (اسپید اسلالوم) گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی رئیس هیات اسکیت همدان اظهار داشت: رقابت های اسکیت فری استایل شاخه (اسپید اسلالوم) گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلام در ۲ بخش پسران و دختران و با شرکت ۶۰ ورزشکار و با مشارکت شرکت سامان گستر به مدت یک روز در خانه اسکیت همدان برگزار شد.

 او افزود: در این مسابقات و در رده سنی ۶ تا ۸ سال پسران، صدرا ظفری  قهرمان شد و سپنتا غلام حسینی و پرهام مرادی نیز دوم و سوم شدند.

رئیس هیات اسکیت همدان بیان کرد: در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال نیز آراد فرهمند عنوان نخست را از آن خود کرد و علی شهبازی و محمد ماهان صحبتی نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

مجیدی ادامه داد: همچنین در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال پسران، آرمان مددیان  عنوان قهرمانی رابه دست آورد  و بردیا حنیفه و آرتین عبدالملکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند، همچنین در رده سنی بالای ۱۴ سال نیز امیر حسین محمد ظاهری، عرشیا عطاییان و پارسا مرادی به ترتیب اول تا سوم شدند.

او یادآور شد: در بخش دختران و در رده سنی ۶ تا ۸ سال، مهراوه حاتمی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و گیسو نظری و مرسانا خزایی نیز دوم و سوم شدند.

رئیس هیات اسکیت همدان افزود: در رده سنی ۸ تا ۱۰سال نیز آریسا سلیمانی، تارا حمزه لو و آیدا بشیری به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

مجیدی ابراز داشت: همچنین در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال ساغر ظهوری، آزاده آقا محمدی و آیرین لهونی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده بالای ۱۴ نیز تینا نظری عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و مریم رضایی و سعیده زارعی به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.